niedziela, 18 czerwca 2017

145. Kartki BN - czerwiec

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta.......
Dopiero teraz wymyśliłam, że taki napis bardziej by pasował do mojej kartki.
Na czerwiec Ula zadała nam taki temat.


A na mojej kartce rozsiadła się w najlepsze pewna ptasia dama i szykuje świąteczny prezent :)


I jeszcze na innym tle, gdzie baza się trochę mniej błyszczy.


Za druty posłużyły dwie szpilki i największy problem miałam z wydzierganiem tak malutkiego szaliczka:)
Jeszcze nie wiem do kogo trafi ta kartka, ale bardzo możliwe, że pod szaliczkiem zostanie schowany jakiś mały psikusik :)
Schemat hafciku produkcji własnej, na podstawie tej grafiki z internetów.


17 komentarzy:

  1. Świetne karteczki, a napis możesz zmienić.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo oryginalna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest po prostu genialna! Bardzo pomysłowa!!!! Bardzo mi się podoba :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Elu! z grafiki stworzyłaś hafcik, który pięknie się prezentuje. Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł! Wykonanie również, świetna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi hi fajniutka i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Ten szaliczek to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowa super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna karteczka!!!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna karteczka, świetny pomysł na ptasią damę robiącą świąteczny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, przezabawna karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha ale kapitalna kartka, miałam genialny pomysł, niezmiernie mi się podoba ta kartka xD. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy