piątek, 29 maja 2015

Zabawa karteczkowa z cytatem w tle

Bardzo się mi spodobał motyw tej wymianki, więc zapisałam się :)
Moją parą w wyniku losowych czarów-marów została Teresa.
Dostałam od niej uroczą kartkę z kapeluszem magika, słodkości i drobiazgi.

W środku kartki znalazłam taką niespodziankę:
No i jeszcze nie mogło zabraknąć czarującego elfa:

Moja kartka była mniej zaskakująca:
Pożyczyłam sobie zdjęcie z bloga Teresy (chyba się o to nie pogniewa), moje tak dobrze nie wyszło......

Wybrałam taki cytat:
Stosownie do cytatu magicznymi drobiazgami zostały różne samolepne przydasie, mulinki do czarowania pięknych haftów, słodkości na poprawę humoru i zaskakująca herbatka.
Mam nadzieję, że moja wymiankowa para miała równie jak ja świetną zabawę :)





3 komentarze:

  1. Prześliczna karteczka, wykonana metodą, która od dawna mnie kusiła:) Serdecznie Ci dziękuje za wymiankę i wszystkie słodkości:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takiego wysypu prezentów chyba obie strony muszą być zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty, i podoba mi się cytat który wybrałaś, nawet powiem że bardzo mi się podoba. A karteczka super, to jest szkrobane na pergaminie?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy